بدعهدی در افزایش قیمت مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 146
نویسنده : omid

خبرگزاری تسنیم در رابطه با قیمت مسکن مهر و افزایش قیمت خرید واحدهای مسکونی در این پروژه مسکونی می نویسد. افزایش قیمت خرید ملک مسکونی، در روزهای اخیر موجی از نارضایتی را برای خریداران مسکن مهر و متقاضیان خرید مسکن به وجود آورده است.

مطابق با بیانات وزیر راه و شهرسازی، در سال92 با هر گونه افزایش قیمت خرید ملک مسکونی در پروژه مسکن مهر مخالفت شد. بدعهدی به وجود آمده در پی افزایش قیمت واحدهای مسکونی و دستور اجرای آن بعد از چند ماه با موافقت وزیر راه و شهرسازی انجام گردید.

آقای عباس آخوندی در رابطه با ایجاد وقفه در ساخت و ساز املاک مسکونی و واحدهای مسکونی عنوان نموده بودند: وزارت مسکن به تمامی تعهدات قبلی خود پایبند می باشد و در حال انجام آنها است. سیاست دولت استفاده از توان بخش خصوصی برای ساخت مسکن و تهیه املاک مسکونی می باشد.

بدعهدی و فشار زیادی که به متقاضیان خرید مسکن مهر وارد آمده است باعث شده اخیرا درخواست جلوگیری از افزایش آتی قیمت واحدهای مسکونی خود را عوان نمایند. درخواست تجدیدنظر در واحدهای مسکونی مسکن مهر پردیس، از سوی خریداران املاک مسکونی و متقاضیان خرید مکن مهر عنوان شده است.

با توجه به طولانی شدن ساخت و ساز واحدهای مسکونی مسکن مهر، افزایش قیمت مسکن و افزایش قیمت ملک مسکونی دور از ذهن نمی باشد. با وجود افزایش وام مسکن به قیمت 10 میلیون تومان، انتظار درخواست افزایش قیمت از سوی سازندگان مسکن مهر نمی رفت ولی در طی زمان این مهم به وقوع پیوست و اتفاق افتاد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com